dra på trissor, en update (innan datorn kraschar)

okej, så här ligger det till

-min micro gick sönder 4 dagar efter att garantin gått ut. jag har inte råd att köpa en ny micro.

-min dator har inget minne kvar och varnar hela jävla tiden att det är farligt lite minne på hårddisken. jag tror inte jag kan ta bort nåt mer så det är väl bara att invänta den oundvikliga kraschen. jag har inte råd att köpa en ny dator.

-anna och pelle är friska och krya på jobbet, kul för dem, tråkigt för mig. annas gymnastik är dessutom färdig, vilket innebär att jag nu kommer att jobba cirkus 8 timmar i veckan. tralala säger vi om det. ergo: jag måste skaffa ett till jobb. det finns inga jobb! jag vill inte prostituera mig!!!

så... jag är pank och alla mina saker är trasiga. men jag är löjligt glad ändå.

tjenixen. (hör av er om ni vet om något lagligt jobb nånstans!)






 


Kommentarer
Postat av: Tania

jag är med fattig. jag jobbar nog ca 15 timmar i maj. känns sisodär. men jag finns i alla fall här om du vill göra saker som är gratis. ta bort saker från datorn o lägg på skivor så länge? tex kort?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback