trouble.

jag hatar min dator och min dator hatar mig. tvärtemot vad jag tidigare hävdat är det här med diskrensning inte min grej. jag var igång igen igårkväll, och lyckades på nåt sätt sabba min nätverksanslutning. hade lite lätt panik ett tag, men idag fick jag till slut igång internet igen.

och nyss skulle jag ladda över bilderna från helgen till datorn bara för att upptäcka att kameraprogrammet inte längre fungerade som det ska. nu är det förvisso ganska lätt att installera om det programmet men fan så jobbigt. ni får vänta lite på lördagens bilder. jag vill dock inte bygga upp nån slags förväntan på korten, en full Frida är ingen bra fotograf (som det gamla ordspråket lyder).

törstar ni ändå efter bilder kan ni gå in på Platens hemsida och se en skitful bild på mig, Anna och Johanna. den bilden är inte värd en länk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte subtilt men mycket trevligt.. å som jag precis skrev till anna... ta med er vänner om ni vill.. Ett litet sms på fredag om när ni kommer å hur många ni blir skadar inte men jag kan redan nu säga att ni är välkommna när som helst efter åtta. å jag kör inte iväg nån om de kommer innan heller för den delan ;)

Postat av: frida

vi VILL ta med oss vänner men vi har ju inga, hahahaha.

2009-03-18 @ 22:34:45
URL: http://fridur.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback