tadah!

imorrn är jag ledig minsann, det ska bli skönt. men jag har mycket att stå i ändå. till exempel hade jag tänkt att raka benen. sen hade jag även tänkt att dammsuga. ja ni ser, där har vi morgondagens löjligt fullspäckade schema. hur ska man orka? jovisst fasen, jag måste hinna till Systemet också (det är ju fredag for crying out loud).

sen har jag även fått i hemläxa av Anna att ta mod till mig och sms:a världens sötaste kille från förra fredagen. oooh vad läskigt.

oh well...
tjenixen på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med anna! Var lite tuff å skicka i väg ett sms.. vad kan det skada? Lycka till! ;)

Postat av: frida

gaah, jag är en sån jävla chicken alltså (har inte gjort det än...)

2009-03-06 @ 19:35:49
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback