helg!

bon soir mes amis!

igår var det fredag, så naturligtvis blev det Platens. mycket trevligt precis som vanligt. innan dess var vi hos Johanna, så kika in på
hennes blogg för lite snygga bilder.

idag har jag och Pelle jobbat. det var vår i luften, vilket innebar att folk handlade vårjackor och skor. det är ju trevligt att några har pengar den 21:e. jag har det inte... ja, och sen blev jag stalkad! jomen visst förstår ni... när jag hade varit och handlat lunch följde en kille in efter mig i affären och stoppade mig. sen följde ett samtal ungefär såhär:
-ursäkta, var har du köpt din jacka?
-ja, här...
-åh, min flickvän skulle älska den jackan!
-ja vi har bara en kvar, en medium. jag har en small.
-det är bra, hon är större än vad du är!
ja, sen hämtade han i alla fall sin flickvän och hon köpte jackan. det är en sjukt snygg jacka, Martina från Elvine.

also suitable for horses.


nu håller jag på att hosta sönder lungorna. treeevligt. annars är allt bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag fick precis händelsen återberättad av han som stalkade dig, och flickvännen visade jackan. Dom är mina vänner/grannar. Grymme snygg jacka!

Postat av: frida

hahaha! vad är oddsen för det? åh vad roligt!

2009-03-22 @ 11:01:12
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback