fredag och lite lördag.

wohoo! jag tog en massa kort igår!
...med Annas kamera.

skit också... oh well, ni får väl titta in hos henne för att se bildbevis på ett fantastiskt samkväm (kvällens ord) hos Eja. jo minsann, vi var fler än fyra på förfesten igår. success! och roligt var det, som bara den!
sen blev det Platens, roligt där också. jag var naturligtvis kvar till stängning och efter det stod jag kvar utanför och hade många underhållande samtal med lika underhållande personer. en mycket bra kväll!

idag har jag och Anna jobbat, och varit fräscha som två små nyponrosor. jovisst.
kvällen blir lugn... väldigt lugn.



dagens citat:
-nu vet jag hur fula människor känner sig!

(Anna naturligtvis, om vad tänker jag inte ens skriva...)


Kommentarer
Postat av: Anna

Just nu vet jag lite också hur tjocka människor känner sig, för jag åt chips till kvällsmat igår, chips+dumle till frukost, och nu har jag ätit wherterskolor och lite mer chips. Inget äckligt..... :)

Postat av: frida

fy fan alltså, sån tur att du redan har anmält ditt beteende till din diabetesläkare...

2009-03-08 @ 21:34:49
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback