hur jag har spenderat den senaste veckan.

ja, jag har ju varit sjuk om det nu är nån som har missat det. fast nu mår jag mycket bättre så imorgon blir det jobb och lite utgång på det. det ska bli härligt!

söndag - onsdag var riktiga skitdagar. jag hade feber, var genomförkyld och det kändes som om jag höll på att hosta upp lungorna. detta ledde till att jag knappt fick nån sömn överhuvud taget, utan på nätterna låg jag mest och svettades litervis (säkert extremt överdrivet, men det kändes som så mycket).
de senaste dagarna har jag dock tagit igen sömnlösheten med några slags maratonsovningar. det har väl blivit 15-16 timmar sömn per dygn ungefär. helt galet, men jag mår så mycket bättre nu!

igår tittade jag och Emil på Breakfast Club, eftersom han konstigt nog inte hade sett den. och det värsta var att han inte tyckte om den, eller som han sa: "för lite monster". tss, jag ville bara sparka honom på smalbenen. skitunge.

tjenixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback