fehehehest (fest med inbyggd hostning)

jag har hostat nåt alldeles förfärligt idag. vi kan lugnt påstå att Sportif varken hade den friskaste eller fräschaste personalen idag...

men nu jäklar är det dags för nyårsbilderna!

















plus ytterligare 10-15 bilder där Anna visar upp sitt hål i strumpbyxorna (som råkade sitta i skrevet). jag väljer att inte publicera dessa utan sparar dem för ev. framtida bruk.

tack Alle och Ninni för en helt fantastisk nyårsfest!

nu ska jag hosta vidare. tjenixen.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad roliga bilder!!! Jag kanske snor några sen.

Tack för sist, det var verkligen skitkul!

Postat av: Magnus

Och som vanligt inga bilder på den som förmodligen var den vackraste ladyn på festen.. fy!

2009-01-04 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback