en toppenkväll/natt!

fredagen blev hur lyckad som helst! på kvällen drog jag, Anna och Johanna till Tania som hade fest. där dracks det alkohol, spelades guitar hero och jag, Anna och Johanna smidde mängder av spännande planer. sen var det dags att gå till Platens. det var roooligt! vi dansade jättemycket och jättefult!

sen träffade jag Emil som hade blivit utsänd av sina kompisar för att hitta folk till en efterfest. Emil hittade mig och tre hårdrockare från Dalarna. så efter att Platens hade stängt drog vi hem till Emil där Carl-Johan och Simon väntade. ganska snart hade dock jag, Carl-Johan och Simon bildat en anti-dalahårdrockaregrupp. istället för att umgås med de andra satt vi i ett hörn och åt knäckebröd och pratade viktiga saker som kroppsbehåring (Emils) och strumpor (mina). Emil rörde sig mellan de två lägrena och tyckte lika mycket om alla, fast när klockan var halv fem hade även han tröttnat lite på dalkarlarna och körde ut dem. 

sen gick vi andra fyra och lade oss och tittade på Skönheten och Odjuret. jag somnade nånstans i diskussionen om vem av Gaston och Lumière som var snyggast. efter ett par timmar var det dock dags att gå till jobbet, så jag tassade därifrån medan de andra tre låg och snarkade som bäst. i gårdagens smink och kläder anlände jag synnerligen ofräsch till Sportif, men jag köpte faktiskt en ny t-shirt vilket gjorde det hela lite bättre.

vilken bra fredag det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback