da junta - once again.

ge mig lite inspiration! det var dags att plocka fram korssygnet igår igen, men jag kom inte riktigt på vad jag ville brodera. lite halvhjärtat började jag på korsstygn is da shit, men jag var inte riktigt pepp så det blev inte mer än ett k.

ja, igår var alltså Helena, Cici och Adrina här för lite efterlängtad syjunta (speciellt Adrina hade längtat och väntat). det var mycket snack och lite verkstad, om vi säger så. Helena hade med sig en stor bunt med foton som vi försökte datera, vilket visade sig vara ganska svårt. ganska lite pyssel alltså, desto mer fika och prat. hur som helst hade vi väldigt trevligt, men nästa gång tänkte vi vara lite mer ambitiösa.

 
jättegammalt korsstygn, från den allra första syjuntan faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback