mellanstadieuppsats, all over again.

ladies and gentlemen, I give you:

min lördag av Frida Derke

på lördagen jobbade jag, Anna och Pelle. vi firade även kanelbullen som fyllde år. även djuren fyllde år. grattis grattis.
sen gick jag hem. sen åkte jag tåget till Mantorp. bredvid mig på tåget satt en kille och läste papper från Kriminalvården i Östergötland. jag försökte tjuvkika men det gick inte så bra. kanske var han dömd för misshandel på tåg.
så var jag framme i Mantorp. jag gick till Anna. sen åkte vi till himmelriket på jorden, City G. halleluja. vi köpte viktiga saker som chips och folköl. sen åkte vi hem. sen kom Tania och Johanna. vi tittade på tv och drack alkoholhaltiga drycker.
sen åkte vi till Linköping, där vi gick till Platå och Platens. vi dansade och försökte ragga. jag var inte bra på något av det. Anna och jag försökte som vanligt hitta partners, men de hade visst gått och gömt sig.
sen kom en kille fram och började prata. han bodde i Västervik och hade ingenstans att sova. han frågade om han kunde sova hos mig, men han hade någon slags väst på sig så jag var tvungen att säga nej.
sen var klockan över tre, så vi åkte hem. partnerlösa.
slut.


tre glada, och så Anna som håller i kameran. bilden snodd från nämnda
partnerlösa dam.

Kommentarer
Postat av: David

Det där med västen som ett hinder tycker jag om. Du gjorde säkert rätt val. Det måste finnas gränser! :)

2008-10-05 @ 21:46:16
Postat av: frida

minsann. och då var jag ändå hyfsat desperat.

Postat av: Anna

Jag fick ju det där hugget tidigt på kvällen, när vi skulle gå från Platå till Platens. Du vet de med kamererna. Ja, jag kunde tatt vem som helst av dem. Men det sket sig. Istället skrek jag WOHOOO till en kille. Bra raggat, Anna.

2008-10-05 @ 23:15:12
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback