friday.

igår jobbade vi hela dagen, och sen lite till. om ni bara visste hur mycket vi fick gjort igår... det plockades, skruvades, slipades, tejpades och veks så det stod härliga till. men jag och Anna hade sagt till Pelle i förväg att vi bara kunde jobba till kvart i åtta, för vi kunde ju inte missa Idol. så då gick vi och Tania hem till mig för Idol, godisätning och alkoholintag (det sistnämnda för mig och Anna).
sen anslöt även Johanna, min granne från tvärsöver gatan. det är alltid roligare att se Idol i sällskap!
sen blev det Platens, kan ni tänka er!? oj vad det var roligt! episoden med killen som kräktes spagetti i ett ölglas försöker jag dock slå ur minnet, men det är bara för äckligt för att glömmas. annars hade vi jättekul med Markus och Eja, nya bekantskaper för min del. jag vill minnas att det var ganska bra musik också...
nu kom jag precis på att när jag hade betalat i baren fick jag växeln instoppad i urringningen. haha.






jag hann ju inte ta nåt kort på Johanna! hon gick lite tidigare nämligen. och Markus ville visst inte fastna heller.
både Tania och Anna har bloggat om gårdagen, så kolla in!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för senast! Det var väldigt trevligt att jag var välkommen över! Jag får se till att stanna längre nästa gång! Fast jag är lite glad att jag missade han som spydde i glaset i går, det lät riktigt läskigt. Jag avundas dig inte att vakna mitt i lämningarna av en fest. Fast mellan ledig dag med sådan start och min dag på Maxi väljer jag din lediga dag! ;) Fast iofs va det lite kul när vi jagade en mus runt halva butiken!

Postat av: frida

ja, det var kul att du kunde komma! det får vi verkligen göra om!

musjakt i all ära, men det har varit riktigt skönt med en ledig lördag!

2008-10-11 @ 22:59:15
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback