sent. men ändå.

nu så.

fredagen (den fruktade) 
jag ville på fullt allvar skita i återträffen, som tur var var jag inte ensam om de tankarna. Sofi (kompis sen vi var fem) ringde på eftermiddagen och hade precis samma tankegångar. vi bestämde ändå att gå till Erika som hade förfest hemma hos sig.



hela förfesten ägnades åt att gå igenom vad alla hade gjort sen sist... och vissa av oss hade inte träffats på väldigt länge. sen gick vi i alla fall till Konsert&Kongress. där var det folk vill jag lova. det var inte bara avgångsklass -98 utan även de som var tio år äldre. det var bra för min åldersnoja!

vart man än vände sig var det folk man kände igen. inte bara från högstadiet utan även gymnasiet. plus väldigt många ansiktet som man inte riktigt kunde placera.

tidigare på kvällen hade jag lugnt konstaterat att det i alla fall inte kunde bli några jobbiga möten med ex-pojkvänner, eftersom jag aldrig dejtat nån 82-a. det hade jag ju visst... och självklart sprang jag på honom. men det var rätt skönt för då passade jag på att be om ursäkt för en ganska pinsam incident från förra årets Halloweenfest.

jag är rätt glad att jag gick ändå.


9b, hallonsås och ett paket Lätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback