helgen.

ja, då kanske det var dags att blogga lite igen. kan ju till exempel berätta om min helg.

i fredags var vi på Skylten och såg Jonna Lee och Lasse Lindh. det var bra... bitvis. roligt med Skylten ändå, där hängde jag mycket förr i tiden (i min ungdom). efteråt drog jag, Tania och Anna i till stan för lite utgång. i dörröppningen på Platens ändrade sig Anna och åkte hem istället. jag och Tania hängde in jackorna på Platens, sen gick vi till Platå och tog en drink och efter det gick vi tillbaka. nödvändigt, eller hur? på Platens träffade jag i alla fall Markus och Eja som jag hängde med hela kvällen, jag hade fantastiskt roligt!

i lördags var det dags igen. den här gången var det jag och Anna och som vanligt laddade vi upp här innan. efter att nästan ha dött av kyla på vägen kom vi ner till Platens och upptäckte att nästan alla var utklädda... det var inte vi (tråkiga jävlar). det är lite förvirrande med maskerad, hur ska man kunna veta om personen som raggar på en är snygg eller ful? och sen insåg jag att man måste vara lite alert också. det var nämligen en av bröderna Dalton som försökte ragga på mig, men de var ju fyra stycken så det var lite jobbigt att hålla reda på vem det var. så det fick vara.
 jag tror det var den lille.

nu lyssnar jag på Band of Horses och dricker julmust. all is good.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var en ... eh med mustasch?

Postat av: frida

jepp. men dom hade ju mustasch allihop ffs!!!

2008-11-02 @ 21:58:23
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback