. som i punkt.

får jag tjata lite om min åldersnoja?
bra. here we go.
det är tio (10!) år sedan jag gick ut högstadiet. fattar ni vad det innebär (förutom att jag är skitgammal)? jepp, en sån där faslig återträff. och det är nu på fredag den inträffar. jag hade till en början inte en tanke på att gå, men ett par gamla klasskamrater övertalade mig. jag är sjuuukt opepp!

det som känns bäst just nu är att grejen är på Konsert&Kongress, så jag har ett par hundra meter hem. flyktvägen är alltså redan förberedd.

kanske hinner jag bli pepp på två dagar. vi får se.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Den där inställningen hjälper ingen! :P

2008-11-06 @ 11:53:55
Postat av: frida

tsss, precis som om jag inte vet det. men då kan jag ju berätta för herrn att jag nu är lite mer pepp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback