konsert!

jag nös precis på skärmen, gud så äckligt.

men det var inte vad jag skulle skriva om, utan jag tänkte berätta lite om gårdagen. vi var på Platens och såg Markus Krunegård! jag var där med mina allra snyggaste vänner:

ja, ni ser ju själva.
innan Platens var vi hos Jocke, och det var hur trevligt som helst.

med var även en ny bekantskap, Annas monsterfot (monsterhanden känner vi ju sen tidigare). den var stor och lite läskig.nä, Anna kunde inte riktigt gå igår efter sin gymnastik, men hon bangade inte konsert för det!


där nånstans är Markus, svettig som en gris.


Anna bjöd på sittdans, med talk på byxorna och allt.

så småningom masade hon sig uppför den lååånga trappan och åkte hem. för oss andra blev det drinkar och dans till sena natten. okej då, till två. sen gick jag hem.

wohoo vad det var roligt!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men! Jag vill också se Markus Krunegård :@

2008-11-14 @ 15:55:37
Postat av: frida

yes sir, där missade du nåt.

Postat av: Anna

Ja vad snygg jag är! (Anna)

Jag med! (Annas fot)



Jag kan inte gå idag. Det gick bra att jobba..... Vi ses imorn!

Kram

2008-11-14 @ 19:54:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback