l'amour et la violence

igår gick jag, Anna och Arvid till Sangria och åt middag. det var hemskt trevligt och gott. efter det gick vi hem till mig och drack drinkar. ganska många drinkar faktiskt, det gick åt en hel flaska rom.
image529
Anna gillar sugrör. många sugrör.

image530
Avve-Arvid, två päron och ett äpple.

image531
sen kunde jag visst inte hålla kameran rakt längre.

Arvid mobbade mig lite igår eftersom jag frågade honom om det regnade medan vi var på Rock Sensation. tydligen hällde det ner när vi tittade på Familjen (utomhus). jaha. sen undrar jag varför jag fick så ont i revbenen efter i fredags... vad gjorde jag egentligen.

idag har jag sovit, sovit lite mer och sen spelat tv-spel. inte gjort saker jag borde göra.

nu sitter jag här och lyssnar på Sebastian Tellier, därav rubriken. love it.

Kommentarer
Postat av: arvid

Ja, du drack väl nästan en och en halv drink. Fattade inte förrän nyligen att Sebastian är frankrikes bidrag till Eurosångtävlingen (Lite pinsamt att man gått och diggat till en schlagerlåt i några veckor, utan att veta om det). Nu blir det ju en kul tävling. Bugga loss!!

2008-05-19 @ 09:43:55
Postat av: frida

äh, fuck off! jag drack åtminstånde två och en halv. tssss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback