fab.

jag är lite smått förkrossad över att jag glömde att ta med kameran igår. då var nämligen jag och Arvid på Rock Sensation på Herrgår'n. jäklar vad kul det var!
yeah alright, konserterna var väl inte så mycket att hänga i julgranen och det var snorkallt ute (man fick gå in efter 21:00), men så mycket roliga människor jag träffade! Juvelen och Familjen var i alla fall bra, även om Familjens spelning var ultrakort.
det enda tråkiga var att jag vaknade i morse och fortfarande kände mig full, plus att det snart var dags att gå till jobbet. det var nämligen jag och Arvid som skulle jobba idag. men illamåendet gick snart över som tur var, så det var inga problem att jobba.

ikväll ska jag, Anna och Arvid gå ut och äta ,och kanske dricka några drinkar. jag var inte speciellt pepp på den idén i morse, men nu så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback