det är snart lördag.

idag har jag, Pelle och Arvid jobbat lite lagom mycket. det kom inga jävla varor idag heller (förutom till Arvid.) när jag åt lunch lyckades jag skvätta jordnötssås på klänningen, så då var jag ju helt enkelt tvungen att köpa något nytt att ha på mig. jag går inte omkring i fläckiga kläder, no way. det blev i alla fall en randig Insight-klänning. jag fick nästan lite cleavage i den, så det blev helt plötsligt min nya favorit.

imorrn är det bara jag och Arvid. Anna lyser fortfarande med sin frånvaro och Pelle ska gå på Kiss. bandet alltså, han ska inte trampa runt i en kisspöl ifall någon idiot trodde det.

fast det är ju faktiskt roliga saker kvar idag också,
Looptroop på Platens. det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback