så var det dags för en rubrik igen.

den här veckan har vi verkligen fått jättemycket gjort på Sportif. vi har möblerat om, dammat, putsat och skurat mest hela dagarna. men jävlar i min lilla låda vad det är fint i butiken nu! eftersom Pelle kan det här med personalvård fick jag och Anna varsitt klädesplagg för att vi hade jobbat på så bra. jag fick klänningen från mitt förra inlägg, Anna fick en tunika från Denimbirds. we like!



idag har vi haft väldigt roligt på jobbet, mest på Pelles bekostnad faktiskt. men har man en bakgrund som rollspelare får man väl nästan räkna med lite sånt... förresten, om jag och Anna börjar med rollspel har vi redan klurat ut vad vi ska heta:

Frido och Annagorn.

fabulous.

nu ska jag heja lite på Ola. häpp!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Nordman! Vad i helvete hände nu? Här vänder man ryggen till och så har ni röstat fram Nordman? Lustat sig vid djävulens bord och gå på vatten och lura döden med sin makt och hela skiten, vad menar ni? Medeltid och fantasylågor i all ära, men kom igen Frida varför röstade du på Nordman?

2008-03-08 @ 21:37:38
Postat av: frida

jamen kom igen!

hur är det meningen att man ska kunna motstå en nyckelharpa?

Postat av: arvid

som ninni sa: varför måste killen med nyckelharpan alltid vara med.
kanske för att han är 50% av nordman.

2008-03-09 @ 16:43:19
Postat av: frida

redan en klassiker.

2008-03-09 @ 20:26:22
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback