på storliff spottar vi på våra chefer.

thank god att långfredagen är så pass lång! igår hann jag med att fira ordentligt med påsk hemma i Sjögestad, läsa ut bokklubbsboken, måla om i hallen, se på Morden i Midsomer samt spela lite Nethack.
idag jobbade jag, Anna och Arvid. det kom en hel del kunder på förmiddagen, men efter lunch hände inte så mycket... folk hade väl börjat fira påsk. jag firade klart igår. istället har jag ägnat kvällen åt att måla hallen igen (två lager verkar räcka) samtidigt som jag har lyssnat på Alphabeat. jag är faktiskt mycket nöjd med min kväll. imorgon när färgen har torkat tar jag lite bilder så ni får se hur bra det har blivit.

nu ska jag se på film och dricka påskmust. häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback