förste mars.

god morgon. det är lördag, för er som var osäkra.

och för er som undrar kan jag här avslöja vad jag har gjort sen senast:

-om-organiserat hela barnavdelningen på Sportif, vilket inte bara är underhållande, det blev bra också.

-utvecklat en finne på ena ögonbrynet.

-köpt en hel hög kokböcker på bokrean.

-bläddrat igenom ovanstående böcker och blivit inspirerad att prova ca 300-400 recept.
 
-varit och gymmat.

jag kan fortsätta att lista triviala småsaker men jag tror ingen är så värst intresserad. idag ska jag givetvis jobba, och ikväll blir det väl schlager och en film... häpp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Och som att jag kommer orka baka....

Postat av: frida

va? ingen sverigekaka???

2008-03-01 @ 21:50:34
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback