.....

mitt kök är nu nästan perfekt, men det finns ett par saker till som borde inhandlas. det är påsktema på sakerna jag behöver också; äggklocka och äggkoppar. äggkoppar finns det många fina, titta bara:
image488image489
älgarna är jättefina, men det är ändå Alessi-pojken som är min favorit.
men en rolig äggklocka hittar jag ingenstans! har ni några tips?

anyway...

saker jag borde:

-spackla i hallen

-sätta upp krokar i badrummet så att jag har något att hänga handdukarna på

-be pappa göra båda ovanstående

Kommentarer
Postat av: sofian

Heeey! Läget? Här e det ok, är hemma från jobbet o e krasslig, men ska nog ta mig eftersom jag fått antibiotika kur :0)

Tänkte mest bara säga: MER FOTON PÅ LÄGENHETEN! Har bara sett det fina köket... Nyfiken!!!

2008-03-13 @ 11:51:33
Postat av: sofian

Heeey! Läget? Här e det ok, är hemma från jobbet o e krasslig, men ska nog ta mig eftersom jag fått antibiotika kur :0)

Tänkte mest bara säga: MER FOTON PÅ LÄGENHETEN! Har bara sett det fina köket... Nyfiken!!!

2008-03-13 @ 11:51:56
Postat av: frida

hej darling! hoppas att antibiotikan gör susen så att du blir frisk snart!

yesss, bilder kommer! men allt är ju inte riktigt klart än...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback