ei.

dagen började med ett långt och ytterst trevligt besök på Chokladfestivalen. det var ju liksom provsmak överallt, så chokladkoman var oundviklig. nåväl, efter att ha tagit igen mig ett tag hemma i soffan tog jag en liten sväng på stan. jag kom hem med något fantastiskt:
image487
ett diskställ med en kanin! Pelle kunde motstå den, det kunde inte jag...

eftersom jag hade påbörjat dagen så fruktansvärt onyttigt så tog jag en sväng till Nautilus på eftermiddagen. under tiden jag tränade tittade jag på Spanking New Music på MTV. det var stundvis lite obehagligt... i sin nya video har Elin Lanto på sig shorts, hängslen och stövlar. that's it. alright, hon hade någon slags officermössa också. att bara ha hängslen som döljer brösten är inte ett dugg hett, bara korkat.


nu har jag Måndagsbarn med Veronica Maggio fastetsad i hjärnan. hon var f.ö. väldigt snyggt klädd i sin video. sådeså.


Kommentarer
Postat av: arvid

Jag tror jag har den nu.
1. The Breakfast Club (såklart)
2. Some Kind of Wonderful
3. Sixteen Candles
4. Fast Time At Ridgemont High
5. Lucas
6. Say Anything...
7. Pretty in Pink

8. Can't Buy Me Love
9. 10 Things I Hate About You
10. Pump up the Volume

Och de som är jättebra men inte riktigt passade in i min definition av genren:
Ferris Bueller's Day Off, Heathers, Dazed & Confused, Last Picture Show, Napoleon Dynamite,
American Graffitti, Carrie, Rushmore, Grease (nåja), Fame, Karate Kid, Gregory's Girl, Back to the Future och massor fler.

2008-03-10 @ 20:28:21
Postat av: frida

jag ska fila lite på min lista, sen ska den också publiceras...

Postat av: arvid

Plain Clothes måste nog oxå nämnas på nåt sätt.

2008-03-11 @ 20:20:20
Postat av: frida

det vet jag inte ens vad det är.

2008-03-11 @ 21:49:45
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: arvid

"polisen i plugget" tror jag den heter på svenska.

2008-03-12 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback