torsdag.

sådana här sommarkvällar ska man inte vara inomhus, så ikväll har jag och Kristofer varit och spelat minigolf. en sak är säker: jag var extremt dålig. vilket i och för sig var bra då jag slapp se den påstått dåliga förloraren Kristofer blir. oh well, vi hade kul i alla fall.

 

and now for something completely different: på måndag drar jag till Amsterdam.



och till något helt, helt annat: det här är något av det roligaste jag vet. helt seriöst, jag har skrattat åt den i flera år nu. ge den en chans för guds skull.
kids in the hall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte varför den där sketchen är så vansinnigt rolig, men den är nåt av det bästa jag sett.

2008-07-06 @ 11:48:21
Postat av: Sofie

Mitt namn ramlade bort...

2008-07-06 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback