här kommer det.

en liten dos av Amsterdam.


ja, det här är en så kallas symbolisk bild. det jag försöker förmedla är att Amsterdam stinker. och då menar jag verkligen luktar illa. offentlig urinering är tydligen ett stort problem inne i stan.
(bilden visar alltså mina pimpade Kawasaki-skor. har ni inga sådana skor kan jag berätta att de inte luktar kanelbullar efter en dags användning.)



några så kallade sevärdheter. jag kände att det var min plikt att ta åtminstånde ett sådant här kort, så det var precis vad jag gjorde.


och så var det en jävla massa duvor överallt.


och här är det obligatoriska "utsikt från hotellrummet-kortet"


det bästa med resan?
att vi landade i Linköping fem i elva och jag var hemma i lägenheten tio minuter senare. sjukt smidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback