fredagen. vilken fantastisk dag.

ja, det var verkligen en av de roligaste dagarna på länge. jag och Orazio jobbade som vanligt hela dagen, men med lite annorlunda arbetsuppgifter. bl a fixade vi 200 ölbiljetter som skulle delas ut senare på kvällen. men vi skrev ut lite för många, så då var vi ju tvungna att förstöra dem. vi kom på många bra sätt.

här har Orazio diskat arken med biljetter, en mycket effektiv metod.


eller så kan man ju dränka biljetterna i en gammal Espresso House-mugg. även det funkade mycket bra.

sen efter stängning var det ju dags för förfest i affären.

Lasse, Lasse och Lasse råkade lite illa ut.


Anna och Julia in action. Ninni kan skymtas bakom Adidasväskan.


jepp, det är bra lurar det där.



folk. mycket folk, men alla var städade och trevliga.

en liten förhistoria innan nästa bild:
vi har en väldig massa WeSC-klistermärken på Sportif, och några av oss pyntade oss själva med dessa eftersom det trots allt var WeSC-fest. väl på Platens träffade jag Tony, som är en tvättäkta Weactivist. jag hade ett klistermärke med honom på på magen!

ja ja, nu syns inte klistermärket på bilden, men roligt var det.
 
sen gick jag in i dimman. gratissprit ger lätt den effekten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback