vart tog helgen vägen? seriöst alltså.

så varför denna bloggtorka?

jo, jag var ju ute i lördags... först var vi hemma hos Anna och sen bar det iväg till Platens. där blev jag bjuden på mängder av sprit, som jag dessvärre glatt tog emot. vid två stapplade jag ut från Platens och tog en taxi hem, sen gick det bara utför. jag kan lungt säga att det var den värsta baksmällan i mitt liv. jag var däckad hela söndagen, och fick som tur var komma lite senare till jobbet idag. men nu är jag människa igen, och har kunnat äta lite nu ikväll (igår kunde jag inte ens dricka vatten utan att bli illamående).

jag tror inte jag ska dricka på ett tag nu...

Kommentarer
Postat av: Tania

go for it. det är kul nykter med. faktiskt.

Postat av: frida

ja va fan, det kanske är värt att prova.

2008-01-15 @ 09:42:05
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback