snödag (ha ha)

saker jag har gjort idag:

-varit ute och gått i snön

-konstaterat att jag har 37 par skor här (fler hos mamma och pappa) och nog borde rensa bort några innan jag flyttar

-kokat ärtsoppa

-beställt en hög med saker från cdon
 
-klämt mitt högra långfinger

-sett på Breakfast Club och en halv säsong av Scrubs

-konstaterat att jag kan Breakfast Club utantill
image436
ja ja, Bender har långärmat under en kortärmad skjorta (vilket är en av mänsklighetens största synder) men jag älskar honom ändå.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Bender är the undisputed heavy weight champion of långärmad tröja under kortärmad skjorta, och i min värld ett bevis på att det faktiskt kan funka! Däremot är jag inte helt ombord på bil-,eller kanske snarare, gymhandskarna och bandana runt kängan. Men så är jag väl inte tillräckligt mycket rebellisk badboy heller (skit också).

2008-01-07 @ 11:27:19
Postat av: frida

nä, men ett diamantörhänge i ena örsnibben kanske är mer din grej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback