sista natten här.

jag sitter på golvet i min gamla lägenhet. det enda som är kvar här nu är sängen, tv:n och datorn. allt annat flyttades idag till min nya lägenhet, och jag bar inte en enda grej! mamma, pappa och Sofie skulle börja flytta över saker idag, och sen skulle jag hjälpa till så snart jag slutade jobbet. well, då var de redan färdiga. fantastiskt skönt. så vi tömmer det lilla som är kvar imorgon förmiddag, flyttstädar och sen ska jag ägna mig år den nya lägenheten.

jag skulle ju ta några kort, men kameran är här och sladden är i nya lägenheten... imorrn blir det inget bloggande, jag har bredband i nya lägenheten från och med den 1:e. så jag får väl helt enkelt packa upp hela kvällen imorgon. och sortera. det du Anna.

häpp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å din lyckost! Jag får väl vika lite kläder eller nåt istället då.... Ha det så roligt. Flytta på och hälsa de övriga.

Puss och kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback