nyåret.

jag var så fantastiskt trött hela gårdagen, så jag orkade inte ens med ett blogginlägg. men nu kommer det!

på nyår var det Ninni och Per som stod för festen, och vilken fest sen! roliga människor, god mat och väldigt mycket alkohol, vad mer kan man önska?

image421
Ninni fixar håret inför fotograferingen

image422
och Anna var snygg som vanligt. den där hatten tror jag för övrigt att alla festens deltagare hade på sig vid något tillfälle. kolla bara:

image423
här har jag den på mig. Viktor är glad för sin silvriga sjal...

image424
...och lika glad i hatt

image425
Magnus svarar på grupp-sms, Helena gosar med Ragge

image426
snygg i hatt

image427
Hanna i hatten

fler idolbilder, fast utan hatt:


tack för en rolig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback