nej, jag ska INTE se Jersey Girl ikväll.

när det bara är jag och Arvid på jobbet blir det mycket prat om film. igår såg vi även när Oscarsnomineringarna tillkännagavs (på jobb-datorn utan ljud). det första vi pratade om idag var Heath Ledger. sorgligt, han var en bra skådis.

sen pratade vi i alla fall om dåliga skådespelare. jag tänkte spinna vidare lite på det där och presentera en lista på skådisar jag har väldigt svårt för.

image440
-Ben Affleck
ja, fy fan. jag tål inte människan. han är inte en skådespelare utan ett skämt. bort! konstigt nog gillar jag hans bror....
image441
go Casey!

image442
-Katie Holmes
hon var bara jobbig i Dawson's Creek, hon är det sämsta med Go (en film som jag i övrigt gillar), det sämsta i Ice Storm samt anledningen till att jag ännu inte har sett Batman Begins (och då älskar jag ändå Christian Bale). här kan jag ju tillägga att jag har ganska svårt för Tom Cruise också.

-Ray Wise
här tänker jag inte ens googla efter en bild. Ray Wise spelade Laura Palmers pappa i Twin Peaks och har skrämt mig för resten av livet. min spontana reaktion varje gång jag ser honom på tv är att skrika rakt ut. brrr...

jag har även svårt för:
-Gwyneth Paltrow
-Leonardo Di Caprio
-ungjäveln i Sjätte Sinnet

så är det med det. jag är långtifrån klar, men det får räcka för idag.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Affleck was the bomb in Phantoms!

2008-01-23 @ 21:45:19
Postat av: frida

har inte sett den, ska inte se den.

Postat av: Tania

har du sett Gone Baby gone som ben affleck skrivit och regisserat? där hans bror är huvudroll? den är sjukt bra. ben ska hålla sig till att GÖRA film, inte SPELA.

2008-01-24 @ 15:15:47
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: frida

har faktiskt inte sett den, men om den är Ben-fri ska jag ge den en chans.

2008-01-24 @ 19:49:40
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback