mjau.

idag har vi utsett den officiella rea-katten på jobbet. den är gul.

vad jag har gjort annars idag:

-vikt alla kläder i affären (detta gjordes på morgonen, så vid dagens slut var det mesta förstört)

-först spillt vatten över Arvids jacka och sen cola på golvet i pentryn. det var inte riktigt min dag kan vi säga

-packat upp och skrivit in varor från Svea och Adidas

-ätit sushi till lunch

-tvingats lyssna på Pelle och Arvids ordvitsar (spare me, please)


nu ska jag gå upp på vinden och hämta banankartongerna som jag lyckligtvis sparade när jag flyttade hit. har jag tur får jag tillgång till min nya lägenhet i början av nästa vecka. hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har ni fått in för någe kul från adidas?

2008-01-25 @ 07:56:40
Postat av: frida

inget fantastiskt kul än, bara två sorters t-shirts, en jacka och två sorters skor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback