men för fan klubben!

idag har det hänt saker vill jag lova. men vad som hände innan jobbet vet jag inte om jag ska berätta om... jag vet inte om vi ska hålla lite på det eller inte, du får bestämma Anna.


ja, efter jobbet var i alla fall jag, Pelle och Arvid på hockey (Anna valde kören istället, har ni hört!). LHC fick stryk av Skellefteå, illa illa. det var ändå en ganska underhållande match, bättre än förra veckan.


p.s.
Pelle har sett Trance Dance live. eller fick jag inte berätta det?
image438

imorrn är jag ledig!


Kommentarer
Postat av: Pelle

Jamen vad i helvete, du får väl berätta hela historien i så fall! Jag har ju inte riktigt följt dom under nån turne och hånglat med Ben Marlene...

Trance Dance (förövrigt sponsrade av Riksost) spelade på återträffen för min språkresa för uppskattningsvis trettiotusen år sen, jag var där. Thats that.

2008-01-11 @ 10:40:12
Postat av: Anna

HAHAHA! En återträff för en språkresa! Det var ju nästan ännu roligare!

Postat av: frida

ja, jag vet inte om det där gjorde det hela bättre...

2008-01-11 @ 21:13:08
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Pelle

Bättre eller sämre, det är väl värt att nämn i alla fall! Jag tror dessutom det var på Solvalla.

Personligen tycker jag det roligaste var att det fanns en jävla ridå med Riksosts logga på som drogs åt sidan när dom skulle spela. (Men då räknar jag ju inte in rolighetsvärdet i att håna mig)

2008-01-12 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback