lördagskväll hos Alle

bon soir. igår var vi hos Alle i hennes fantastiska hus. wow, nån gång ska jag också ha ett gigantiskt hus på landet (säger jag som precis ska flytta in i lägenhet på 43 kvadrat mitt i stan). hur som helst, huset var underbart och vi hade en jättetrevlig kväll med god mat och mycket skratt. ja, det var en lite mindre trevlig episod då Anna nästan drunknade eller kvävdes av Sprite Zero. det gick bra i alla fall, och hon fick en väldigt sexig whiskey-röst efteråt.

image443
Alle tänder (på) ljuskronan...

image444
...och Helena och Anna tycker att det är fantastiskt roligt

image445
Cici och Josse snacksar

image446
Hanna kom förbi till desserten

image447
Tack för en jättetrevlig kväll!


en liten sak till:

nu jävlar har jag fått nycklarna till min nya lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback