forts. söndag.

sen sist har jag även:

-handtvättat några plagg som har legat i botten på tvättkorgen i en halv evighet

-inventerat frysen

-löst några fler korsord

-inte alls börjat läsa någon ny bok

-tittat på lite Monty Python
image439
roliga nästan jämt.

och sen har jag funderat en del på fritidsaktiviteter. jag har inga. det borde alla ha, så vad ska jag ägna mig åt? jag har ju faktiskt alla kvällar (efter klockan 18.00) lediga, så tiden är ju inget problem. jag vet bara inte vad jag ska göra för någonting... förslag, någon?

Kommentarer
Postat av: Pelle

Rollspel, helst live. Jag tror det kan vara din grej! Inget online-data-tjafs, utan the real deal med folk som inte duschar. (För all del, datasnubbarna duschar nog inte heller, men det märks inte på samma sätt när man inte är i samma rum.)

2008-01-21 @ 10:01:42
Postat av: frida

ja, kanske. men då vill jag också ha en sköld stor som en dörr, precis som din kompis. får jag kalla honom kompis förresten, eller blir det för pinsamt?

Postat av: Anna

Kanske nåt med drejning.

2008-01-21 @ 22:09:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

se där, ett mycket bättre förslag.

2008-01-22 @ 09:57:17
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback