sod it.

idag har vi jobbat ordentligt vill jag lova! vi plockade bort all rea och började hänga ut det nya. kul med lite förändring (och mycket nya snygga kläder).

nu ikväll hade jag planerat att se på film, eftersom jag fick låna fyra stycken av Arvid häromveckan. det gick åt helvete kan vi säga, eftersom min nya dvd-spelare visst inte tog amerikanska dvd:er. man kan tycka att jag borde kollat lite mer noggrannt när jag köpte den... nä, jag har nog inga amerikanska dvd:er själv, men så jäkla dumt. min gamla dvd-spelare klarade av alla skivor, så jag har aldrig behövt tänka på sånt där innan. skit också.

liten tröst: 23:05 är det the daily show with Jon Stewart på 9:an. jag älskar Jon Stewart. hoppas bara att det är någorlunda nya avsnitt...

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback