Orgilion

ja, eller måndag då om vi ska prata svenska. själv föredrar jag sindarin. förlåt, det blev väldigt internt det där. 

idag fick vi ärtgröna Svea-mössor av Pelle, hur snällt var inte det? jag, Anna och Arvid ska ha våra på oss på lördag, då vi ska på hockey. jag hoppas ingen slår ner oss (av ren avundsjuka alltså).

nu har jag sorterat alla dvd:er, från A till Ö. eller nej förresten, det blev från 8 till Z. jag har till och med lämnat plats för det som är utlånat. fast jag vet inte om jag har koll på allt sånt...

na-den pedim ad.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

shit så duktig du är.. sortera filmr hade jag aldrig orkat xD

Postat av: Pelle

Näe, sortera film är ju den jobbiga biten i sammanhanget. Lära sig fucking alviska gör ju dom flesta av bara farten.

2008-02-12 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback