helgen.

om gårdagen, schlagerdagen:
arbetsdagen började med lite kändisspotting på Sportif, då Headline-killen var inne och köpte en tröja. Pelle visste vem det var, vilket jag tyckte var lite imponerande/konstigt/både och.

på kvällen åkte jag och Anna till Linda för en lite försenad födelsedagsfest. vi bjöds på god mat och en underbar chokladtårta. sen spelade vi Jag har aldrig och tittade lite halvhjärtat på schlagerfestivalen. jag blev så fruktansvärt besviken på Eskobar, tänk att jag avgudade dem för 7-8 år sen. tss... det var helt enkelt sju skitlåtar och en hyfsat bra (BWO). vilken usel kvalité det är på festivalen i år...
vi hade i alla fall väldigt roligt hos Linda, kolla bara:

sen kom Per och hämtade och skjutsade hem mig och Anna, vilket var väldigt skönt då jag var hemskt trött.

idag händer det saker. häpp!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu ser jag vad det står efter Linas supertips=) Det var jättekul igår o tack för den roliga presenten! Jag orkar nog inte blogga idag, fy vad bakis jag blev...

Postat av: Anna

I look so fucking good...

2008-02-24 @ 17:13:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

Linda: ja, det var väl för att du fick dricka så mycket på Jag har aldrig...

Anna: plågsamt snygg, vi vet.

2008-02-24 @ 21:04:34
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback