tisdag.

ave ave på er allihopa.
kan ni fatta att det är julafton om två veckor och några timmar? det är ju nästan löjligt hur fort det går. jag har ännu inte köpt några julklappar, julpyntat eller julbakat. jag har heller inte skrivit någon önskelista, men det tänkte jag ta tag i snarast möjligt. det är ju viktiga saker det där.
jag vet i alla fall att jag önskar mig en säng, det är väl inte för mycket begärt? vad jag däremot inte önskar mig är årets julklapp, en upplevelse. det var det dummaste jag har hört. Pelle funderade lite på den grejen igår. han föreslog att man skulle koppla ur bromsarna på någons bil, är inte det en upplevelse så säg?

jag ska nog baka lussekatter på fredag när jag tänker efter. då är jag ledig, lyxigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback