lördag = fest

och vilken fest sen! det var länge sen (säkert flera veckor) vi hade så roligt som vi hade igår! vi var hos Arvid och spelade tv-spel och drack apstarka drinkar hela kvällen. det blev även lite gammalt hederligt kortspel i form av vattenfallet. den här gången skapades det många spännande regler, bl a:
-man fick inte titta varandra i ögonen
-man fick inte säga någons namn
-och varje gång man drack var man tvungen att göra det under sitt ben, som Anna och Jesper visar så fint här:



vi var bara sju stycken, och även om jag tog en massa kort så fick jag visst inga på Arvid eller Kristoffer. ingen medveten mobbing, jag lovar. jag har inga kort på mig själv heller när jag tänker efter, så nu får ni njuta av resterande fyra festdeltagare.






jag har även en hög med kort som jag borde censurera innan jag lägger upp på bloggen...

fy farao så kul det var!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha. Fantastisk kväll! Och jättefina kort.......



Baka bra!

Postat av: frida

det ska jag göra! och lycka till med handen (fast nu är det väl redan klart..)

2008-12-15 @ 10:01:17
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback