årskrönikan.

årets vapendragare: Anna.
årets sommarkompis: Orazio.
årets konsert: Hellacopters på Platens. mums.
årets gipsbärare: Anna, vem annars?
årets drink: milkshakes fulla med sprit. Arvid uppfinning, naturligtvis.
årets festfixare: det måste nog bli Arvid igen.
årets blogg: sportifbloggen, över tusen läsare om dan!
årets restaurang: toconut
årets baksmälla: den i januari, när jag var däckad i två dygn.
årets det var ju kul ett litet tag: Wii fit.
årets lägenhet: min på Konsistoriegatan. I love it!
årets klipp: när jag klippte mig i stortån.
årets kallaste: rock sensation på Herrgår'n, i maj!
årets tv: Flight of the conchords. love it.
årets 25-åringar: en hel jävla hög!
årets enäggstvillingar: jag och Anna. förlåt: Jessica och Elizabeth.
årets "vi måste vidga våra vyer!": jag och Anna gick till Platå!
årets han-i-lönnerberga: Emil.
årets ombyggnad: Sportifs! världens finaste butik.
årets tv-ögonblick: när Anna-jättepanna åkte ur Idol.

och så lite bilder från året som gick!









med mera, med mera...

Kommentarer
Postat av: Tania

Jag älskar våra fejkade kort från fotbolls-Em. haha. Bra lista dessutom, jag måste med orka med en någon dag nu innan 2009 är här!

Postat av: Tania

fast du, förresten. årets tv-ögonblick måste väl ändå varit när Johans fan kom upp på scenen och inte kunde andas?

2008-12-29 @ 23:25:39
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: frida

så sant, så sant. de två får nog dela titeln årets tv-ögonblick.

2008-12-30 @ 09:38:35
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback