två notiser om torsdagen.

"I'm just trying to be honest about being a misanthrope"

det såg ut att bli en lugn dag på jobbet idag, men efter ett par timmar kom det en massa grejer från Svea och Adidas. sen kom det några småtjejer som vände upp och ner på jeansavdelningen, samt lämnade högvis med kläder i provrummen. lovely. inte fan köpte de någonting heller.

men OS har ju varit ganska underhållande idag. och då menar jag inte bara medaljerna, utan även en extremt spännande pingismatch och så finalen i höga hopp. höga hopp är helt sinnessjukt, men fantastiskt att se. så länge ingen gör ett magplask...

Kommentarer
Postat av: Tania

skriver här med så det kommer fram...

your place? lite vin? eller ska vi va hos mig? det går bra det med...

Postat av: Tania

japp. kommer runt 20 då! ringer när jag är i närheten för jag vet inte exakt var du bor!!! pepp.

2008-08-21 @ 23:44:07
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: frida

jihoo, det blir hur bra som helst!

2008-08-21 @ 23:44:38
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback