Anna och jag raggar (kunder)

oj oj oj, vilken kväll det blev! när Anna väl kom hit efter sin körfest fixade vi till extrastarka drinkar.

Anna dricker en "mammas-första-fylla-drink". (nu är jag illa ute)

sen vid tolv gick vi till Platå, sen Platens, Platå, Platens och till slut Platå. på Platå var det en massa nytt folk mot vad vi är vana vid. killarna hade rutiga skjortor och pluggade till civilekonom eller jobbade på ett telemarketingföretag. tjejerna hade pumps och minkjolar med hög midja. jag och Anna hade glömt dessa outfits hemma, attans! (vi hade fortfarande kläder på oss dock)

både Anna och jag tog med oss våra kameror eftersom vi tänkte ta en massa roliga kort. jag tog  t v å när vi väl kommit ut. här är det andra:

luggen ligger på plats.

vi träffade i alla fall mycket nytt folk, en del trevliga, andra lite läskiga. och på Platenstoan träffade vi två tjejer som var födda -92! de stod och spädde ut ett glas Ouzo med kranvatten, ingen bra strategi eftersom det fortfarande smakade fan. vi fick också höra många fina omdömen om Sportif, Anna fick svara på frågor om jeansreklamationer och det var en hel del som ville prata skor och fina t-shirts.

sen vid halv fyra tog Anna sina tre Adidasjackor och jag tog min och så gick vi hem till mig. vi var lite nöjda eftersom ingen av oss var speciellt trött, vi kanske inte är så jäkla lastgamla trots allt.

jag bara måste visa vad Anna sov i...

it is still alive! denna tröja inhandlades för tolv år sen när vi var på Irland, så vi kan väl konstatera att det var bra kvalité. Annas favorit är det nakna fåret längst upp till höger.

ja det var en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, vi får se om det kommer in nån stackars vilsen kund med en trasig jeansbyxa. Annars tycker jag verkligen att kvällen var lyckad. Mycket tack vare det nakna fåret. Den tröjan hade verkligen passat in på Platå bland alla höga midjekjolar. Ses imöra då!

Postat av: frida

ja, tröjan får nog följa med ut nästa gång. det är det enda rätta.

2008-09-01 @ 13:25:43
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback