veckan so far.

nu var det ganska länge sen jag orkade prestera ett ordentligt inlägg, men här kommer det. 
igår hade vi ett mindre fort byggt av kartonger på lagret. det var så att luften gick ur en bara man tittade på eländet. sent på måndagen kom det en hel pall med Zoo York-skor, igår kom det Puma-skor, Adidas-jackor och lite Svea. jag blev på lite bättre humör när vi packade upp Puma-skorna, för de var så fantastiskt fina. vill ha! det ledde till att jag har frågat mig själv ett par saker.
har jag precis köpt ett par nya Converse och ett par Adidas? ja.
behöver jag verkligen ett par nya skor? det logiska vore att svara nej, men JA!
jag har ju faktiskt inga Puma-skor alls. bara det är ju en fantastiskt bra anledning varför jag ska ha ett par. en bild på underverken kommer.

igår hade vi bokcirkel hemma hos familjen Kellander. Anna "jag kan inte laga mat" Kellander hade fixat en väldigt god laxsoppa, jag lovar och svär. efteråt fick vi kakor, rulltårta samt en ganska misshandlad chokladfondue. maten i all ära, sen blev det ju ganska mycket bokprat också.

sen fick jag och Julia skjuts hem av Hanna, och vi var uppe och tittade på Julias nya lägenhet. hur jäkla fin som helst. vi bor faktiskt nästan grannar nu, men tyvärr kan vi inte vinka till varandra som vi trodde. det tror jag däremot att jag och Johanna kan göra nu...

vink vink och hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johannna - banditgrrrl

Hmm ja det tror jag med... ;)

Postat av: frida

vi får kolla upp det snart. =)

2008-08-07 @ 21:29:01
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback