onsdagskvällen.

jag och Anna kom på att vi inte hade varit ute så mycket som vi borde, så därför blev det utgång igår. först var vi här hemma hos mig och drack öl och sprit, sen gick vi till Platens. bildbevis på två glada:

enäggstvillingar. jo, jag lovar! (bilden är snodd från
Anna)
trots att vi var så här snygga fick vi inte hångla ens litegrann. wesc-arna har ju åkt hem (ho ho ho)

äh, vi hade kul ändå. sen gick vi hem och sov. the end.

imorgon är det fredag och jag ska träffa Sofia, jihooo!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, din grattis-kommentar till cici var så rolig att jag trollkarlsskrattade högt för mig själv! You go girlfriend!

Postat av: frida

haha! tack och bock. ibland får man till det.

2008-08-09 @ 20:03:43
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback