jag vill inte se åt en kakjävel igen.

precis så känns det nu, när jag sitter här lätt illamående. mitt eget fel? jajamen. jag och Cici ska ju ha gemensamt födelsedagsfika på måndag och vi ska bjuda på en massa kakor, bullar och muffins. vi bakar hälften var, och idag efter jobbet satte jag igång. kakorna är nu klara, bulldegen är på jäsning och jag har förätit mig på kakdeg. fy fan. jag måste nog ta en promenad. 

senaste Sportif-nytt: idag var det fullt ös i butiken nästan hela tiden. det blev inte ens någon lunchrast (fast vi hann med två kafferaster så det är lugnt). jag och Orazio har nu jobbat själva på Sportif i tre veckor, och affären står kvar i det närmsta intakt. det ni! igår kom det en massa vinterjackor. härligt så det förslår. Panuu är på ingång, jag hoppar av glädje (fast inte just nu med all kakdeg i magen). 
 
 and in other news: grattis på födelsedagen Cici!

stay classy San Diego.

Kommentarer
Postat av: Cici

Thanks babe!

2008-08-09 @ 21:54:19
Postat av: Hanna

Grattis på den stora dagen Frida!!! Hoppas du haft en toppendag och att ni mumsar gott på alla kakorna!

Kramar

2008-08-11 @ 22:18:40
Postat av: frida

Cici: you're very welcome.



Hanna: tack gumman! trist att du inte kunde vara med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback