I can change I'm not the same

idag har vi jobbat som galningar. jag har sprungit upp och ner för lagertrappan kanske 75 eller 300 gånger, och jag missade bara ett trappsteg en enda gång (jag bar lådor så jag såg inte var jag satte fötterna). sen fixade vi med det nya från WeSC. det var extremt många t-shirtar och så en klänning som såg jävligt konstig ut. jag var tvungen att prova den för att se om den var lika konstig på. det var den inte, den var skitsnygg. attans. jag måste nog ha den...

imorgon ska jag gå till gymmet (efter ett väldigt långt uppehåll). om jag skriver om det här på bloggen så måste jag ju gå, så nu finns det inga undanflykter. inte pepp.

god natt mina damer och herrar.

p.s. ja, det är en rad från Popsicles Not Forever i rubriken. jag hörde den på radio i morse och den har varit i mitt huvud hela dagen. damn it I said I won't have it this way (om man nu ska citera Wannadies)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kör lördag. Så sover jag hos dej.





(jag gillar att köra saker)

Postat av: frida

bra.

då jävlar kör vi hårt.

2008-08-28 @ 22:09:58
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback