go for the show.

Anna har sin förfest med kyrkokören, jag peppar här hemma hos mig. jag har dammat av en hög med gamla indiepop-skivor anno cirka 1999-2000. ett litet axplock (som det så fint heter) av vad jag lyssnar på:

-mouse on mars
-supergrass
-feeder
-bob hund
-placebo
-fidget

nu lyssnar jag på the facer! fatta, the facer!!! en period tyckte jag att de var helt enkelt fantastiska. de gjorde nån slags minispelning på Get Back Records om jag inte minns helt fel. där kan vi snacka om minispelning.

tänk så roligt jag har trots att jag inte har börjat dricka än! lite Speaker på det här kanske...


Kommentarer
Postat av: Tania

speaker. bra jävla skit. ooooh. pepp.

Postat av: frida

JAG VET! sorry, jag var tvungen att skriva det där med stora bokstäver. fantastiska.

2008-08-31 @ 19:44:08
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback