you really got me now

vilken fantastiskt rolig kväll det var igår! egentligen hade våran festkväll blivit inställd, så jag och Anna tänkte bara träffas och äta tacos och se på film. det blev så mycket mer än så! vi var hemma hos Anna och åt mat och tittade på dålig tv, samtidigt som vi förfestade och hittade på bus. jag tror verkligen att Annas grannar uppskattade våra högljudda versioner av In the Shadows och Natalie, som vi spelade in och skickade vidare till Pelle. under ett kort ögonblick där var vi avskedade, men han ångrade sig som tur var.
 
sen gick vi ner till stan, där vi träffade Kristin, Cici, Daniel och Per på BK. vi begav oss till Platens, dit även Pelle och Arvid senare kom. vi hade så otroligt kul! roligast av allt var de simulerade slagsmålen, som vakterna försökte styra av då de trodde att vi slogs på riktigt. sen bröt även jag och Kristin arm, men det blev oavgjort så vi får nog ha ett returmöte snart.

förresten så är jag en hemsk fotograf när jag är berusad.


vet någon hur man får bort fläckar från vita tygskor? mina Kawasaki ser hemska ut, men det var faktiskt värt det.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag kan ju inte hålla det här för mig själv:
http://www.youtube.com/watch?v=DnCjI37nNnY

2007-09-16 @ 17:06:26
Postat av: frida

tack för det Pelle.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback