så var helgen avklarad.

nu har jag jobbat min sista helg på CityG, är det inte underbart? nu är det bara måndag, onsdag, torsdag och fredag kvar innan jag slutar för gott. idag har det varit extra tråkigt. dom sista två timmarna var det i princip inga kunder, så jag satt mest och dinglade med benen. sen kom en raggare och stötte lite på mig, men det skulle aldrig kunna bli något för han hade skinnväst på sig.

idag fyller Josse år, grattis! (ja, jag vet att den här gratulationen kommer väldigt sent på dagen, men jag har ju jobbat...)
image249

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack så mycket Frida!! Härlig bild med riktig skräckkänsla...haha! Inte varje dag man får fota The Angel OF Death.
Kram

Postat av: frida

nä, jag var ju tvungen att välja en bild utan din fotomin.

2007-09-03 @ 12:50:16
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback